tisdag 6 mars 2012

I köket kokar rödbetor och ägg i olika kastruller. Jag laddar ner nya bilder från kameran. Glömmer tiden. Oj..... I köket är det immigt på rutorna  är fulla av fukt från grytorna.
Men här kommer dock ett helt litet foto album från ett barn och barnbarns på hälsning i den lilla stugan .

Jo William du måste ha på dej sockorna när vi skall ut.

Mormor stjäl en kram, men kameran är mer intr.

Nära nära. Blir det bra????

Skottkärran skall ut och rastas. Vild går farten runt husknuten.

Och däruti ligger stinke Shaun och en ylle tröja

Sten pojken är inte intr. Det är bara ni som tycker det så nu går jag

Hallå hallåååååå där under kapellet.

Vill du gunga

Hjälp vad knöligt med alla vinterkläder fniss

Liten filur trasslar sej runt i fjolårs gräs och evighets blommor

En snårskog var det

Moster Nanna i gamla eken och William säjer att han vill med.

Uuuuuuuhhhh kolla där uppe. Där sitter du Nanna

Oooooohhhhh och här uppe sitter jag.

Jag får inte göra så här. Bonk. Men kan inte låta bli. Åååå vad ni skäller på mej

Jag ångrar mej jag kommer tillbaka nu.


Ett Muu säjer mormor, men det tror jag inte på

Knack knack, är det någon där?

En trött och nöjd William reser hem till byn där Änglarna bor.















2 kommentarer:

  1. Åååh vilka härliga bilder och vilken härlig dag! Inte konstigt Liten Näsa slockna fort i sin säng och sover som en liten gris!! Att bli kidnappad av moster Nanna och fara hem till mormor var en hitt! :)

    SvaraRadera