torsdag 27 december 2012

Jag är så glad över mitt nya förhållande.
 Lycklig och glad.
Tänk att råka ut för denna förälskelse mitt i julhelgen och dessutom snabbt och passionerat inleda ett förhållande utan den minsta känning av dåligt samvete.
Bara denna känslan gör mej nästan lyrisk.
Nu äntligen känner jag av det alla i medelåldern pratar om. 
En ny slags frihet, och struntar i allt känslan.
Åt fanders med dåligt samvete.
Min nya förälskelse är stark och kraftfull och kommer från
Dorset.
Men det  gör nästan ingenting, vi pratar inte så mycket med varandra, nu fnissar jag lite kokett trots allt.
Kyssarna våra får mej att känna hur det gungar under fötterna på mej. 
Helt underbara är dom och smakar ljuuuuuvvvliiiiigt.
Tyvärr så är kanske doften från min Dorset förälskelse något mindre passionerad. Den stannar kvar i hela huset en lång stund efter våra möten
Men jag har ej ännu vågat att klaga över detta. Jag bara njuter och håller andlöst andan en stund.
Att sedan känna doften på mina fingrar en lång stund senare, ja det är nästan ljuvligt det med.
Så jag klagar nog inte trots allt.
Men snart, snart är denna förälskelse till ända.
Några få tillfällen till tror jag det blir, men sedan är det slut.
Jag får ju passa på när Per är på jobbet.
Lite hyfs får jag ändå visa.
Våran möten sker oftast i köket och vid köksbordet. 
Mmmmmm ljuvligt ljuvligt.


Prova att kyssa den ni med. Kanske faller ni lika handlöst som jag.
Tack för denna andlöst goda Julklapps ost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar